mandag den 8. september 2008

Hold da op hvor har jeg oplevet!!!!

Ja, det er helt vildt som tiden den flyver. Sidst jeg blokkede, var vi oppe og besøge det sted hvor mor og far skulle giftes.Nu er de så blevet mand og kone, og jeg var med til festen, det var godt nok en go´ fest, mor og far sov lidt længe dagen efter, tror nok de var lidt trætte. Nå men jeg er i hvert fald glad på deres vegne.

Jeg har jo også haft fødselsdag, så nu er jeg en stor dreng på hele 1 år. Det syntes jeg godt nok er sejt.. Vi holdt min fødselsdag ude hos bedstemor og bedstefar, der var boller og lækker lagkage i haven og hele familien var der for at fejre store mig.



Jeg fik en masse gaver, lastbiler, sandkasse og hele to seje motorcykler, var bare en del af høsten, det er godt nok fedt at have fødselsdag, tror faktisk jeg vil høre mor og far om vi ikke skulle holde min fødselsdag hver uge..



Jeg var ude og besøge Malou og Lærke i deres nye lejlighed, det var rigtig skægt. Vi fyldte nogle badekar så vi kunne plaske med vand på terrassen. Det var en rigtig go dag..



Jeg har også været til noget der hedder, fair trade festival, der var sammen med Emily og Cilia, som er fars venindes børn. De er begge rigtig søde. Det var inde i fælledparken og vi fik nogle sjove ballonger at lege med.







Min kusine Katrine var inde og besøge mig inde i vores lejlighed, det var også rigtig skægt. hun skulle sove hos os, hun var rigtig sjov at lege med. vi var ude på mors arbejde og lege med sæbebobler og dage efter var inde hos elefanterne i zoo, det er godt nok store "vuv vuv."







Mor og far har solgt lejligheden, og nu er vi flyttet ud i vores nye hus. Se her er noget der er rigtigt fedt!! Jeg har nu, ikke bare, fået mit helt eget værelse, men også en have. Mor har stillet min sandkasse op i haven, så nu leger jeg med alt mit legetøj der.





Vi fik nøglen til huset, sidste mandag. Hele ugen har familie og venner været forbi for at hjælpe med at male. Det har også været skægt, når jeg ikke har været træt, har jeg også hjulpet til med malingen.



Ude i huset er der masser af sjove ting at lege med, jeg prøvede fars hækkeklipper, den var godt nok sej.





Vi flyttede ind i huset igår, så jeg har kun sovet i det en gang. og jeg må desværre sige at det ikke var så skægt. Jeg er nemlig gået hen og blive syg, jeg tror nok jeg er blevet smittet nede i vuggestuen. For sådan en er jeg nemlig også startet i, ved ikke helt hvad jeg skal sige til det, jeg syntes det er lidt svært at undvære mor og far. Men jeg skal nok lære det, skal bare lige vende mig lidt til det. Der er i hvert fald mange sjove børn at lege med.



Men lige nu er der jo ingen vuggestue, efter som jeg hoster rigtig meget. Jeg kan godt fortælle jer, at jeg ikke syntes det er sjovt at være syg. Men det ved i jo alt om, eftersom i nok har prøvet det flere gange end mig.
Som om det ikke var nok, er min mor lige taget til Frankrig i et par dage, så hende savner jeg også. Men far er hjemme hos mig, så det går nok alt sammen. Jeg får i hvert fald lov til at hænge på hans arm, han siger hele tiden at hans arm blive lam, men det ved jeg ikke helt hvad betyder...



Her til aften lavede far biksemad til os, det kunne jeg godt lide. Far sagde, at vi fik den goe´slags, med to spejlæg og ketter.Jeg prøvede at spise ligesom far, jeg fik lov til at bruge hans værktøj, men jeg syntes det var lidt svært..



Nå, men nu vil jeg slutte for denne gang, jeg lover at der ikke går så længe før jeg blogger igen, i mellem tiden må i alle ha det godt..

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Noah
Først tillykke med dit første år, i opdagelsensland.

Det lyder til at det er et rigtigt lækkert hus, som i er flyttet ud i, der skal du nok få mange gode timer med, at rode i jorden, fange tissemyrer,lege med vand.

Knus Line