fredag den 26. august 2011

Den første måned!


Puha, tiden flyver når man har 2 børn. Luca er allerede 4 uger gammel og over et kilo tungere end da han blev født. Og Noah er blevet 4 år og er startet til fodbold.


Inden jeg skulle på barsel havde jeg en masse forestillinger om hvad jeg skulle nå at lave i løbet af dagene, men jeg havde lige glemt at når man har et spædbarn går al tiden med at amme, skifte bleer, sove til middag og vaske tøj. Så det er en sejr hvis jeg når i bad og både får morgenmad og frokost i den tid hvor Noah er i børnehave.


Ellers går dagene med at bade Luca...


Se på alle hans sjove ansigtsudtryk...





og amme...



Noah er stadig rigtig glad for Luca og vil rigtig gerne hjælpe når han skal skiftes og trøste ham når han er ked af det.


Det nye hit er Lucas kravlegård med aktivitetstæppe - det kan aktivere Noah i lang tid ad gangen og fungerer som en perfekt hule!


Luca er generelt meget nem, han sover stadig meget, men slægter sin altid sultne mor på og bruger en stor del af dagen på at spise. Og ellers så synes han det er aller hyggeligst hvis han kan få lov til at sidde hos nogen.



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Kristine,Søren og Noah, tillykke med Luca, vi er vilde med det fine Italienske navn, lige i vores ånd....

Når I har tid, vil vi gerne invitere os selv ud, og hilse på Jeres guldklumper.
Knus Line og familie