onsdag den 14. november 2007

Klar til vuggestue



Igår var jeg ude og besøge 3 forskellige børnehuse sammen med mor og far. De kalder det integrerede institutioner men i virkeligheden var det bare huse hvor der var en masse børn der legede. De spiste også dejlig mad og sov til middag sammen i nogle sjove store barnevogne. Det så ud somom at børnene havde det rigtig sjovt - de havde rigtig meget legetøj og de voksne spillede guitar og sang sammen med dem - ligesom far gør det sammen med mig derhjemme. Jeg fik også af vide at der var en masse store børn der hørte til i husene, men hver morgen bliver de allesammen kørt i en stor bus ud til skoven hvor de leger og klatrer i træer. Det lyder lige som noget for mig, jeg kan nemlig allerede godt lide at spjætte med mine arme og ben og jeg klatrer ofte på mit eget klatretræ: Far! Mor og far siger at jeg skal vente helt til næste sommer før jeg får lov til at komme hen og lege med børnene - det glæder jeg mig til :-)

Når vi gik fra børnehus til børnehus sad jeg på maven af mor - det var virkelig spændende. Jeg vidste slet ikke at verden var SÅ stor, den var mindst 10 gange så stor som stuen derhjemme. Jeg prøvede at kigge på alt hvad vi gik forbi men der var så meget at jeg slet ikke kunne nå at se det hele.

Ingen kommentarer: