tirsdag den 8. januar 2008

Jeg har fået 2 tænder!!



Så nu er jeg for alvor klar til at smage på alt hvad jeg kommer i nærheden af. Jeg fik nemlig mine første 2 tænder mellem jul og nytår. Det gjorde lidt ondt da de kom ud så jeg gnavede og gnavede i min hånd for at få det til at holde op. Jeg fik også noget æble og melon at gnave i, det var dejligt koldt og smagte godt, men det var en lidt mærkelig fornemmelse at spise på den måde lige pludselig.



Før jul øvede jeg mig i at suge min underlæbe ind i munden. Mor og far synes jeg lignede en frø, men jeg synes bare at det var en sjov fornemmelse. I den sidste uge har jeg øvet mig i at række tunge. Det er rigtig sjovt, så kan folk nemlig ikke lade være med at smile til mig. Det jeg allerbedst kan lide for tiden er at ligge og række tunge mens jeg ser verden på hovedet, det ser så sjovt ud :-)

Ingen kommentarer: