mandag den 21. januar 2008

Jeg har været i boblebad!



Hver mandag leger jeg med mine venner fra mødregruppen. Det er rigtig sjovt fordi så prøver vi hinandens legetøj og de andre har nogle rigtig sjove ting. Nogle gange prøver vi at få fat i de samme ting, så det gælder om at være hurtig!



Idag prøvede jeg et boblebad. Det var rigtig sjovt at slå og sparke til alle kuglerne. Man kunne også bare sidde og slappe af i "badet" mens man så på hvordan de andre legede, det var hyggeligt.



Jeg prøvede også en hoppegynge. Jeg hoppede op og ned mens jeg øvede mig på mine skalaer. Jeg træner nemlig til at få en plads i mors kor! Jeg skriger så højt som jeg kan og det er ret så højt :-) Mor og far siger at de får ondt i ørene af at høre på det men jeg synes det lyder rigtig sjovt så jeg bliver ved.



Efter jeg havde leget var jeg til lægen og blive vaccineret. Det gjorde rigtig ondt men jeg græd næsten ikke. Mor og far var rigtig stolte af hvor godt jeg klarede det - jeg er ikke nogen tøsedreng!

Ingen kommentarer: