mandag den 10. marts 2008

Lagersalg



Idag har jeg været ude og shoppe med min mor. Hun elsker at shoppe :-) Vi købte tøj til mig på noget der hedder et lagersalg - det er et sted hvor en masse damer går rundt med deres babyer og hiver tøj ned fra hylderne. Heldigvis havde jeg mine venner fra mødregruppen med - så var jeg ikke den eneste stakkel der skulle prøve alt muligt tøj på og lege påklædningsbaby!



Ikke nok med at jeg skal være påklædningsbaby - jeg skal også være fotomodel hele tiden. Men nu siger jeg stop - så snart hun tager sin telefon frem skynder jeg mig at se om jeg kan få fat i den, så kan hun ikke nå at tage billederne :-)



Jeg har fundet en ny yndlingsleg. Den går ud på at hive alt hvad der ligger på hylden under sofabordet ned på gulvet! Før var det lidt svært men nu kan jeg hive mig op i armene så jeg kan få fat i de ting der ligger helt inde i midten. Hehee - så har mor også noget at lave når jeg er gået i seng!!!

Ingen kommentarer: