torsdag den 6. marts 2008

Tju bang chokolademand - det er mig der bestemmer her!!!



Den er god nok, jeg har lært at lukke min mund med syv segl så nu er det mig der bestemmer hvad jeg spiser og hvornår. Mor og far tror nogengange at de kan snyde mig til at spise. Så sidder de og siger ahhh og uhmmmm og ser meget mærkelige ud i ansigtet. Det er da meget sjovt at se på men det giver mig altså ikke mere lyst til maden!



For et par uger siden strejkede jeg i 2 uger. Jeg nægtede at spise andet end min mælk - I skulle have set mor og far, de prøvede alt muligt mærkeligt for at få mig til at spise maden, så til sidst syntes jeg det var synd for dem og begyndte at spise igen.



Nogle gange får jeg det samme at spise som mor og far, det ser bare ikke helt ens ud fordi min mad er blevet knust til bittesmå stykker i en blender, men det smager meget godt alligevel. Far og mor syntes det var en stor dag da jeg fik spaghetti med kødsovs første gang - jeg syntes også det var godt for jeg fik lov til at smatte det hele ud :-) Hehee, det mærkes så sjovt når man trykker maden ud mellem fingrene!

Ingen kommentarer: