torsdag den 12. juli 2007

Blog til Baby Klinkhammer Adler-Nissen


Mig i Uge 36

Dette er første indlæg i min blog om Baby Klinkhammer Adler-Nissen. Det er meningen at han skal komme til verden om 11 dage d. 23/7-07 - men lad os nu se om han følger det eller vælger en helt anden dag som sin fødselsdag! Der er i hvert tilfælde ikke rigtig nogen tegn på at fødslen skulle gå igang i den nærmeste fremtid endnu.

Jeg har det helt fint endnu, maven er heldigvis ikke enorm så jeg har ikke de store problemer med at bevæge mig rundt - og ja, jeg kan stadig klippe mine tånegle selv!!! Jeg ved ikke hvorfor alle spørger om det??!!!


Lejligheden er også ved at være helt klar til at tage imod den lille. Søren har knoklet med at male gangen, åbne den ene dør til soveværelset og blænde den anden. Og så har vi fået lavet vores helt egen strand!!! Vi har sat fototapet med et billede af en lækker strand på seychellerne op i det ene hjørne i spisestuen og har købt en fed fatboy i marimekko mønster til at have liggende i hjørnet. Så det er blevet til en rigtig cool, farverig hyggekrog hvor vi kan sidde og hygge med baby.

2 kommentarer:

Mie sagde ...

Hej Smukke
Hvor er du dygtigt... Der er allerede kommet billeder på. Det ser rigtigt godt ud.
Hvor er du teknisk

Hr.Storm sagde ...

Og tyk! Se nu at få skudt den unge ud. Der er faktisk nogen der venter!