tirsdag den 31. juli 2007

Tålmodighed er en dyd

Øv øv øv - baby vil ikke komme ud. Han har tydeligvis valgt at springe sin dåb over og komme ud engang lige før sin konfirmation i stedet :-) Idag er det 8 dage siden jeg havde termin og det har været 8 lange dage. Jeg har rigtig mange plukveer så der er konstant falsk alarm. I torsdags troede vi at nu var det nu - jeg havde haft plukveer hele dagen og det gjorde pænt ondt så vi tog på fødegangen. De checkede det hele og konstaterede at fødslen var igang og jeg var begyndt at udvide mig - men vi skulle gå hjem og få lidt søvn og så komme tilbage næste dag når veerne var kraftigere. Jordemoderen mente bestemt at vi ville have født inden for 2 dage. Næste morgen vågnede jeg frisk som en havørn uden det mindste tegn på veer. Der gik 2 dage, 3, 4, 5 dage og vi har stadig ikke født :-(
I de 5 dage har vi prøvet stort set alt (bortset fra Storms kattefælde, vi har ikke noget nylontråd!). Men vi er efterhånden nået dertil hvor vi er villige til at prøve alle ammestueråd - så kom gerne med gode ideer!!! Imens så sidder jeg lidt på vores strand og drømmer om den tid hvor jeg engang kan drikke en strawberry daiquiry under palmen!



Tilgengæld så var vi ude og se vores anden kommende baby idag. Vi kørte forbi chevroletforhandleren og spottede vores nye bil på værkstedet. Så Søren skyndte sig straks hen til mekanikeren der gik og klargjorde den for at checke om det var vores fine bil der var ankommet. Og ganske rigtigt den eneste røde nubira station car de endnu har solgt stod der på værkstedet og lignede nærmest en funklende ny Ferrari i vores øjne. Den blev beundret fra alle vinkler, vi tog billeder og Søren var nærmest ikke til at få væk fra den igen. Jeg tror han havde overnattet sammen med den indtil han fik lov til at tage den med hjem - hvis ikke det havde været fordi vi lige har fået vores nye senge som er så gode at sove i at man ikke for noget i verden vil gå glip af en nat i dem! Hvis banken siger ok ser det ud som om vi kan hente bilen på fredag - nøj det bliver vildt!!!

Ingen kommentarer: