onsdag den 17. oktober 2007

"Kaller kaller"



"Kom ind mor og far" sådan siger jeg når jeg ikke gider ligge i min lift mere. Jeg har nemlig fået min helt egen walkie-talkie. Den er super smart for jeg behøver ikke trykke på knappen når jeg skal sige noget til mor og far - jeg råber bare og så virker den. Hvis jeg skal give mor og far lidt motion så slår jeg til den, så tror de nemlig at jeg siger noget og så kommer de løbende. Jeg skynder mig at lukke øjnene når de kommer og så banker jeg igen på walkie-talkien 10 min senere. Det er en sjov leg :-)

Roger over... skifter!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Noah

Endnu engang dejligt, at se billeder af dig og mor og far. Jeg syntes dog, at dine forældre på billederne ofte enten sover eller virker meget trætte. Det kan være at du skal anbefale dem, at spise nogle flere vitaminer....eller gå tidligere i seng. De skal trods alt gerne kunne være der for dig de næste 17 år. Knus Line