mandag den 15. oktober 2007

super svømmer

Så var far og jeg igen i vandet, det var rigtig sjovt og vi var meget længe i vandet. Mor og far tog tid på det og det blev til hele 25 min. Jeg hørte dem også snakke om, at det nok snart var tid til at dykke. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg er sikker på at det er rigtig skægt.



I svømmehallen lærte jeg en masse nye ting, blandt andet svømmede jeg på maven, det var lidt mærkeligt, men jeg kunne godt lide det.
Far lærte mig også at ligge på ryggen og plaske med benene.



Vi havde det super skægt i svømmehallen, far og jeg pressede os ned i en te kande, det var lidt trængt med plassen, men vi holdt ud længe nok til at mor lige kunne nå at tage et billed.



Far sejlede mig også rundt i bassinet i en rasende fart, hvilket jeg sytes var rigtig skægt og vi sluttede af med stille op foran mar og kameraet. Far og mor var meget stolte af mig, og hvis jeg selv skal sige det er jeg da også lidt stolt. Og så glæder jeg mig til, også snart at plaske rundt med mor når hun må gå med i vandet:)

Ingen kommentarer: