fredag den 28. december 2007

Juleaften hos farmor og farfar!!!



Hold da op, jeg får godt nok oplevet noget. Her forleden aften var jeg til min første juleaften, det var godt nok spændende. det hele startede med at en masse mennesker væltede ind af døren, far tænkte at jeg skulle sove lidt inden gæsterne kom, så vi var taget tidligere ud til farmor og farfar. Mor var taget ud i kirken for at synge julesange, jeg aftalte med far at det måtte vi også prøve til næste år.
Ude hos farmor og farfar var jeg ikke helt så klar til at sove, så jeg holdt mig vågen i stedet:) hihi for farmand.. tilgængæld var jeg så træt da gæsterne kom, selvom jeg godt kendte dem allesammen, blev jeg lidt forskrækket over at der var så mange.



Der var dækket rigtig fint op hjemme hos farmor og farfar, vi sad rundt om et rigtig langt bord, vi var 19 mennesker ialt. Både farmor og farfar, bedstemor og bedstefar, onkel kasper, mor og far, olderne og hele baduljen var der! Min Store kusine Ronja, som er hele "næsten" 2 år var der også, jeg fik næsten lov til at lege med hendes Postmand Per bil, men hun havde selv lige fået den, så jeg kan godt forstå hun var glad for den.



Selv fik jeg en tlf. af olderne, den er også rigtig skæg, når man trykker på knapperne ringer den helt vildt. I det hele taget fik jeg rigtig mange gaver, mest fik jeg tøj, så jeg kan blive rigtig lækker i næste størrelse. det var mor og far rigtig glad for. Jeg fik også en stol af bedstemor og bedstefar, den kan jeg sidde og spise min grød i, og den er blå:)
Jeg fik også en bamse af farmor lige da vi kom, sådan en slags før julegave, kaldt hun den vist, den var i hvert fald rigtig blød og god at bide i.



Af onkel kasper fik jeg en rigtig fed kranvogn, mine ben er ikke helt lange nok endnu, men jeg kan da bide lidt i hjulet..



Da jeg havde spist og pakket lidt op blev jeg meget træt, så mor lagde mig op i soveværelset, hvor jeg lagde mig til at sove... for de voksne fortsatte festen lidt endnu, jeg har hørt fra far og mor at de dansede rundt om et grantræ og pakkede en million malliard gaver op, de fleste til mig selvfølgelig!
Jeg syntes det var en rigtig hyggelig juleaften, jeg glæder mig allerede til næste år, der må vibare håbe at julemanden kommer forbi mens jeg er vågen... ikk også julemand!

Ingen kommentarer: