mandag den 10. december 2007

Min mor og far skal giftes



Efter vores første 5 dage ved stranden tog vi ind til Athen. Mor skulle arbejde og far og jeg skulle hygge os og trille rundt med barnevognen. Det var lidt svært fordi der ikke var noget fortov i det meste af byen - men far var hurtig til at køre ind og ud mellem bilerne så vi klarede os!



Dagen før vi skulle hjem skulle vi alle 3 op og se noget der hedder Akropolis - det er et stort gammelt græsk tempel. Barnevognen kunne ikke komme med så jeg sad på maven af far i selen. Solen skinnede og himlen var helt blå. Far var lidt spændt for der var noget han skulle spørge mor om - nemlig om hun ville gifte sig med ham. Han havde fået lavet Oldemor Theas ring rigtig fin igen så mor kunne få den af ham. Mor kunne slet ikke stå for far og mig når vi sad på knæ så hun sagde ja!!!



Mor tog et billede af far hvor man kan se på hans bukser at han har været nede på knæ - jeg glæder mig til vi skal holde fest :-)



Om aftenen havde far bestilt bord på en restaurant på toppen af et bjerg midt i byen. For at komme derop måtte mor og far bære min barnevogn op af en million milliard trapper og så skulle vi køre med en kabel-vogn resten af vejen. Tilgengæld fik vi et bord hvor man kunne se ud over hele Athen, også Akropolis hvor far havde friet. Jeg synes det var så spændende at være deroppe at jeg ikke gad sove så mor og far fik rigtig set udsigteen mens de gik rundt med mig på armen!



Vi havde et kæmpe stort værelse i Athen, så der var plads til både min barnevogn og en barneseng til mig. På badeværelset var der et stort badekar hvor både mig og far eller mor kunne være i. Så jeg fik rigtig svømmet og leget i vandet - jeg synes også at vi skulle have sådan et badekar derhjemme men mor og far siger at der ikke er plads til det på vores lille badeværelse.



Jeg kan godt lide at være på ferie så jeg håber at vi snart skal af sted igen. Jeg har i hvert tilfælde passet klar :-)

Ingen kommentarer: