mandag den 25. februar 2008

beach boy!!!

Hej med jer, syntes lige jeg ville komme med en lille melding omkring mit liv. Mor og Far snakker hele tiden om ferie og faktisk er det lidt trættende. de kan ikke finde ud af om det skal være sne eller sol. faktisk har de snakket så længe så der snart ikke er mere sne tilbage. Men det er også lige meget, jeg kan godt huske den gang jeg var i Grækenland, der skinnede solen og det kunne jeg godt lide.



Faktisk er vi i min familie så gladefor solen at vi har vores egen strand hjemme i lejligheden. Der kan jeg rigtigt godt lide at være, det er her vi læse bøger eller bare flader ud når der lige er tid til det. Jeg har fået en gå vogn af min fætter og kusine nede fra slagelse, jeg kan jo ikke helt gå endnu, men det betyder ikke at jeg ikke kan bruge den endnu.



Jeg sætter mig bare i den, så kan far skubbe mig rundt i lejligheden. Det syntes jeg godt nok også er skægt!!

Ingen kommentarer: