torsdag den 16. august 2007

Store badedag



Idag har jeg været i bad for anden gang. Det er lidt mærkeligt at komme ned i vand igen nu hvor jeg er blevet vant til at være tør, men jeg synes det er rigtig dejligt. Jeg har allerede vist min far hvor god jeg er til at svømme, jeg sparker med benene og plasker med armene. Det er rigtig hyggeligt at være herhjemme sammen med mor og far igen - vi har nemlig lige været på hospitalet og det synes jeg var kedeligt.


Mor fik det dårligt i weekenden så vi tog alle 3 på hospitalet, først lørdag, så søndag men hver gang blev vi sendt hjem igen - lægerne kunne ikke finde ud af hvad der var galt. Mandag aften havde mor det rigtig dårligt og havde høj feber så vi tog igen på hospitalet og denne gang fandt de ud af at hun havde en infektion i sin livmoder - der hvor jeg har boet i de sidste 9 måneder. Så vi blev alle 3 indlagt i 2 dage for at mor kunne få penicillin ind gennem en nål i hånden. Heldigvis kom vi ud igen igår, så jeg kunne komme hjem til alt mit legetøj!


Idag kom der en sød dame der hed Dorthe for at se på mig, hun var sundhedsplejerske. Hun mærkede på mig over det hele og lagde mig på maven og løftede mig op i en stofble i en krog. Hun var meget tilfreds med mig - jeg har kun tabt mig lidt så jeg vejer 3900 g nu og jeg fik endelig af vide hvor høj og flot jeg er - 54,5 cm. Bare vent det skal nok vise sig at være en fordel at jeg har så store fødder når jeg rigtig begynder at vokse i højden - man skulle jo nødig vælte!

Ingen kommentarer: