tirsdag den 21. august 2007

Træt



Det er hårdt at være en lille mand som mig. Man skal spise hele tiden og så skal man skiftes og så skal man synge sange med sin mor og far og smile til dem og hygge med dem. Jeg prøver alt hvad jeg kan at holde mig vågen til det hele men det er lidt svært. Jeg tænker at måske hvis jeg råber rigtig højt så kan jeg holde mig selv vågen så ikke jeg går glip af noget. Mor og far prøver hele tiden at snyde mig til at falde i søvn.



Deres sidste påfund er en prop som jeg får i munden så jeg ikke skriger så højt - det er nu meget hyggeligt for den minder mig lidt om mors bryst og det kan jeg godt lide. Måske er det alligevel ikke så slemt at sove!



Hvis I synes jeg ser træt ud så skulle I se min mor og far :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Er det første billede et gab, eller er Noah allerede begyndt at træne til sin karriere i Hendriksholms Kirkes Kor? Glæder mig til at se den lille mand live...