mandag den 24. september 2007

En begivenhedsrig dag



Idag lykkedes det mig endelig at få ram på min mor. Jeg narrede hende til at tro at jeg var færdig med at skide men da hun så var helt færdig med at vaske mig så sendte jeg en ordentlig stråle lort efter hende - jeg ramte hende lige på maven og hele vejen ned af bukserne og hen af gulvet - jeg var selv meget stolt og grinede da jeg så mors forbløffede ansigt :-) Bagefter måtte vi begge to i bad!



Kl 12 kom sundhedsplejersken forbi. Hun vejede og målte mig og var meget imponeret - jeg har nemlig taget 1 kg på på 2 uger så nu vejer jeg 5450 g. Hvis jeg fortsætter på den måde vejer jeg 80 kg når jeg bliver 3 år!!! Jeg måler 61 cm nu, så jeg er stadig en høj slank fyr :-)

Da sundhedsplejersken endelig gik måtte vi skynde os ud af døren for mor skulle til kontaktlinsecheck hos Synoptik. Det var drønkedeligt så da der var gået 10 min gad jeg ikke være der mere - jeg hylede indtil mor endelig tog mig med ud af butikken og for lige at understrege hvad jeg syntes om optikeren kvitterede jeg med en ordentlig bøvs på vej ud af døren.



Efter optikeren kom jeg ud og køre med bus for første gang - mor og jeg skulle nemlig ind til Nørreport for at shoppe. Bussen rystede så meget hver gang den stoppede at den vækkede mig hele tiden - men jeg sagde ikke noget til det, der var så mange mennesker i bussen så jeg skyndte mig bare at lukke øjnene igen hver jeg jeg vågnede for at de ikke skulle opdage mig.

Det var dejligt vejr så mor og jeg besluttede at gå hjem fra nørreport - så fik jeg også set nogle fine søer med masser af ænder og svaner i.



Da far kom hjem blev mor nødt til at give is fordi jeg havde skidt på hende - jeg synes det er meget hyggeligt med al den is og jeg tror måske jeg snart har lært hvordan man bliver rigtig god til at vokse udad i stedet for opad :-)

Ingen kommentarer: