søndag den 30. september 2007

pyha! Det er hård træning..



Som sagt havde mor fødselsdag igår, men det betyder åbenbart ikke at vi skulle slappe af. Mor fik en bog i fødselsdagsgave, det var vist en bog der handlede om at få mig op af sofaen. For efter far havde kigget i den, kan jeg godt love jer for at det gik løs.

Vi lavede noget som far og mor kalder gymnastik, far sagde det var god træning for både ham og mig. Jeg syntes det der gymnastik er rigtig skægt, man kommer rigtig op at flyve. Det gik op og ned, mens far holdt mig så jeg ikke faldt ned.

Nogle gange hang far mig med hovedet nedad, der kunne jeg også rigtig godt lide. Man så det hele omvendt, det var lidt mærkeligt!



Derefter var det over i kravlegården og ligge på mariehønen. Det er sådan en sjov en, som jeg fik af famillien Fabricius. Man ligger på den, på maven og så kan den dreje rundt. Jeg kan ikke helt endnu, men tilgengæld er jeg blevet god til at holde hovedet højt. Mor og far bliver meget stolte, når jeg bruger hovedet.



Nåh, men det er slet ikke så dumt, det der gymnastik. Det har været rigtig skægt, og da vi var færdige gav far mig massage, det syntes jeg var dejligt. Vi nåede kun fødderne og benene, for så blev jeg træt. Meeen.. far har lovet at vi fortsætter en anden dag, og det husker jeg..

Ingen kommentarer: