lørdag den 22. september 2007

I svømmeren med far og mor



Nu skal i bare høre, idag oplevede jeg noget rigtig spændende. Far havde besluttet at det var ved at være tid, til at jeg skulle opleve svømmehallen. Som i jo nok ved har min far svømmet meget som dreng, så derfor syntes han også det er vigtigt at jeg lærer at svømme.
Inden vi tog i svømmehallen skulle jeg lige have noget at spise, jeg tror mor og far mener jeg er lidt nemmere at have med at gøre når jeg er dejlig mæt.
Ovre i svømmehallen skulle vi vaskes inden vi kunne gå i vandet, far tog mig op i armene og så gik vi ind under, sådan en sjov en, som far kaldte bruseren. Den sprøjtede en masse vand ud på far og mig, jeg syntes det var lidt mærkeligt, men jeg var meget tapper og græd slet ikke. Det var en helt ny måde for mig at blive vasket, jeg er jo kun vant til min lille balje derhjemme.



Da vi begge var blevet grundigt vasket, var det tid til en svømmetur. Inde i svømmehallen var der tre forskellige størrelser badekar, far fortalte mig at det var det mindste vi skulle bade i. De to andre var for dem der kunne svømme, og det kan jeg ikke helt endnu. Men tilgengæld er jeg rigtig god til at flyde, hvis bare far han holder mit hoved. Hvis jeg skal være ærlig, ville jeg nu også helst i det lille badekar, for far havdet fortalt mig at der hvor vi skulle bade var vandet varmest.



Det var godt nok sjovt at være med far i vandet, han holdt hele tiden fast, så jeg var slet ikke bange. Mens far og mig svømmede rundt i bassinet, sad mor ved vandkanten og grinede. Jeg syntes det var rigtig sjovt at svømme forbi og hilse på hende, det var jo lidt synd at hun ikke måtte komme med ned og plaske sammen med far og mig.

Da vi var færdig i svømmebassinet, skulle far og jeg sørme i bad igen, som om vi ikke var blevet rene nok!!.... men det er fordi der er klor i vandet, så det skulle vi lige have vasket af. Det blev til endnu engang under bruseren og da jeg var blevet vasket, satte far mig i en klapvopgn vi havde lånt, mens han selv lige blev vasket.



Far og mor var meget stolte af mig, de sagde at de syntes at jeg var mega sej!! Og jeg tror også far og mig er nogle af de reneste mennesker i verden idag, for jeg syntes godt nok vi har været meget i vandet:)

Ingen kommentarer: