torsdag den 13. september 2007

Jeg elsker mælk!



Uhm, mælk er det bedste jeg ved. Derfor kan jeg godt blive lidt hidsig når mor og far er for langsomme til at skaffe det til mig. Jeg er så sulten at mor ikke har nok mælk i brysterne til at mætte mig, så derfor får jeg mælk både direkte fra hanen hos mor og af sutteflaske. Jeg er rigtig god til at skifte mellem det ene og det andet - så længe jeg bliver mæt af det så er jeg glad. Nogle gange bliver jeg nærmest helt beruset af mælken!



Igår var jeg til lægen og blive undersøgt. Jeg fyldte nemlig 5 uger i tirsdags og så er man stor nok til at komme til lægen til 5-ugers undersøgelse. Jeg synes lægen var rigtig sjov at snakke med så jeg grinede af hende og pludrede så hun næsten ikke kunne koncentrere sig om at undersøge mig. Hun var meget imponeret over mig og kaldte mig en meget fremmelig dreng fordi jeg både smiler og kigger direkte på folk og jeg har opdaget mine arme og er begyndt at pludre.



Jeg kom også på vægten igen og blev målt. Jeg vejer nu 4400 g og er 60 cm lang. Så jeg er vokset 6 cm siden jeg blev født! Hvis jeg fortsætter på den måde så er jeg over 2 m høj når jeg bliver 3 år. Jeg er så lang og slank at jeg ikke kan passe mine bukser, de er for korte og for løse om livet. Jeg tror min mor og far må lære mig hvordan man vokser udad i stedet for opad - det er de eksperter i hehe :-)

Ingen kommentarer: