søndag den 30. september 2007

Mors fødselsdag



Igår havde min mor fødselsdag. Far og jeg stod op og gik til bageren så mor kunne sove længe. Da vi havde lavet morgenmad vækkede vi mor med fødselsdagssang og jeg holdt selv fødselsdagsflaget i hånden!

Bagefter tog vi ud til bedstefar og bedstemor for at holde fest for mor og bedstemor. Der kom en masse søde mennesker som allesammen rigtig gerne ville snakke med mig. Jeg synes det var rigtig hyggeligt at snakke med dem allesammen men jeg blev lidt søvnig af det - jeg tror jeg skal træne lidt mere før jeg bliver en rigtig god speed-dater :-)



Mor fik et flot nyt kamera af bedstemor og bedstefar så jeg kan godt regne ud at jeg skal tage mig ud fra min mest fotogene side i det næste stykke tid. Jeg skal bare lige have fundet ud af hvordan jeg trækker dobbelthagerne op når der bliver taget billeder :-)

Ingen kommentarer: