torsdag den 20. september 2007

Krøltop i puberteten



Se hvor fint mit hår det er blevet - det er rødligt og det krøller. Det garn skal jeg nok score med når jeg kommer i vuggestuen! Mor og far siger jeg er kommet i puberteten. Jeg har nemlig fået bumser over det hele. Sundhedsplejersken og lægen siger det er hormonknopper - jeg tror at det er søvn-eksem. Jeg er nemlig ret sikker på at jeg er allergisk over for søvn. Mor og far prøver hele tiden at narre mig til at falde i søvn men jeg kæmper imod hver gang. Jeg har fundet ud af at hvis bare jeg vifter rundt med mine arme hele tiden og hiver min sut ud så kan jeg holde mig vågen.



Desværre så har min far fundet et trick så jeg ikke kan gøre det. Han kalder det durum-tricket. Han ruller mig ind i dynen som en lille durumrulle - så kan jeg ikke få armene op til sutten og det bliver rigtig svært at holde mig vågen. Nogle gange så leger jeg en leg med mor og far hvor det gælder om at holde sig vågen i så lang tid som muligt - det er tit mig der vinder og en gang imellem bliver det uafgjort :-)



Ingen kommentarer: